تلفن گویای ۱۲۲
١٢٢ سامانه تلفن گویای شرکت آب و فاضلاب استان تهران است که به صورت شبانهروزی خدمات ارائه میدهد.
پس از شمارهگیری با توجه به نوع درخواست یکی از کلیدهای زیر را شمارهگیری کنید:
کلید شماره یک: اعلام حادثه و ارتباط با کارشناسان
کلید شماره ٢: پیگیری حوادث اعلامشده (١. حادثه آب ٢. حادثه فاضلاب ٣. امور مشترکین)
کلید شماره ٣: امور مشترکین ( ۱. پرداخت قبوض ٢. ورود به سیستم اعلام بدهی ٣. اعلام شماره کنتور توسط مشترک ۴ . ارتباط با کارشناسان امور مشترکین )
کلید شماره۴ : اطلاعیههای شرکت در خصوص قطع یا کاهش فشار آب
کلید شماره ۵ : ضبط و پیگیری پیام ( ۱. طرح موضوع جدید ۲. پیگیری پیام پیشین)