اخبار

در سطح شرکت آبفای منطقه 2 راه اندازی شد : خدمات غیر حضوری و الکترونیکی برای مشترکین

به منظور به حداقل رساندن مراجعه ها ی حضوری وغیر ضروری مشترکین ، تسریع و سهولت در انجام امور و صرفه جویی در وقت و زمان، شرکت آبفای منطقه 2 تهران اقدام به راه اندازی خدمات غیر حضوری و الکترونیکی کرد.

 

 

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی این شرکت  ، معاون درآمد وامور مشترکین   روش های خدمات غیر حضوری را شامل ارسال پیام کوتاه از طریق  اس ام اس  ، اینترنت ، سایت شرکت و همچنین سامانه 122 عنوان کردوافزود: « مشترکین گرامی  می توانند از طریق مراجعه به سایت abfa.2.ir ، اس ام اس به شماره 10000321 و یا تماس به شماره 122 با اعلام درخواست مورد نظر از خدماتی مانند :  تغییر کاربری، تغییر محل، تغییر قطر کنتور، اعتراض به قبض آب بهاء، درخواست قبض المثنی و... استفاده کنند.

 

به گفته محمد شهبازی  با استفاده از قبوض آب بهاء بروشورا طلاع رسانی در خصوص فوق  در  اختیار مشترکین قرار گرفته  و مشترکین می توانند از طریق یکی از روش های ارتباطی ذکر شده(اس ام اس ، سایت و ...)موارد خود را مطرح  وظرف 48 ساعت به نتیجه برسند. 

 

 

۶ شهریور ۱۳۹۱ ۱۰:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید