اخبار

با هدف دستیابی به میزان رضایت مشترکین : از 2هزار و 342 مشترک آبفای منطقه 2 نظر سنجی تلفنی صورت گرفت

دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه 2 شهر تهران طی سال های 88 و89 از 2 هزار و 342 مشترک دریافت کننده خدمات نصب انشعاب و تعویض کنتوردر سطح نواحی سه گانه این شرکت ، به صورت تلفنی ، نظرسنجی انجام داد .

به گزارش دفتر روابط عمومی این شرکت، طرح مذکور که با حمایت شورای معاونین و مدیران منطقه و همکاری جدی مدیران امور مشترکین نواحی سه گانه صورت می گیرد   به منظور اطلاع از میزان رضایت مشترکین ازخدمات ارائه شده توسط پیمانکاران نصب انشعاب و تعویض کنتور و همچنین نظارت نامحسوس بر عملکرد پیمانکاران موصوف در مواجه با مردم است.

گفتنی است  فرم های نظر سنجی  از طریق پیمانکاران نصب انشعاب و تعویض کنتور نواحی سه گانه در اختیار آن دسته از مشترکینی که در خواست نصب انشعاب و تعویض کنتور داشته و یا در لیست تعویض کنتور دوره ای هستند ، قرار می گیرد ، سپس  روابط عمومی فرم های تکمیل شده توسط مشترک را از طریق پست منطقه دریافت (هزینه پستی توسط روابط عمومی پرداخت می شود) و با برقرار ی تماس تلفنی با مشترکین موصوف که شماره تلفن  آنها را به همراه  آمارهای دریافتی ازامور مشترکین نواحی سه گانه و همچنین از طریق خود مشترک (مندرج در فرم های تکمیل شده نظرسنجی) دریافت کرده ، سوال های مورد نظر را در خصوص چگونگی انجام عملیات ، نحوه برخورد و خدمات ارائه شده توسط پیمانکاران و ...  مطرح و پاسخ های لازم را مستقیم از مشترک دریافت می کند .

 

 

 

 

 

۹ اَمرداد ۱۳۹۰ ۰۹:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید